E-poe registreerimise juhend
Kuidas e-poest osta?
Registreerimine e-poe kasutajaks
E-poodi pääseb ligi kasutajanime ja parooliga. Kasutajaks registreerite end kassas, klõpsates nupule “Loo konto?”. Täitke nõutav vorm ja täitke tellimus, klõpsates nupule “Tellimus”. Teie kasutajanimi on teie e-posti aadress ja konto, mille parooli saate ise sisestada. Registreerimise kinnitus saadetakse sisestatud e-posti aadressile.
Millised on teie valikud pärast sisselogimist?
– Näete teavet oma varasemate tellimuste kohta;
– Saate oma (kontakt)andmeid muuta;
– Uusi esemeid saate osta veebipoest.
Kaupade lisamine ostukorvi
Kui olete leidnud meie veebipoest sobiva toote, vajutage “Lisa ostukorvi”. Pärast seda saate jätkata ostlemist või alustada tellimuse esitamist ostukorvis. Oma toote(te) ostmiseks klõpsake lingil “Kontrollige oma ostukorvi”.
Hiljem saate kontrollida oma ostukorvi lisatud kaupu, klõpsates nupule “Ostukorv” üleval paremas nurgas.
Ostukorvi kontrollimine
1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2. Kontrollige oma ostukorvi ja veenduge, et teil on seal õiged tooted ja kogused.
3. Ostmiseks vajutage nupule “Mine kassasse”.
Ostja andmed
– Täitke oma andmed ja valige makseviis;
– Saate oma esemete eest tasuda sobiva pangalingi või ettemaksuarve kaudu;
– Lugege kindlasti veebipoe kasutustingimusi ja märkige, et olete nendega tutvunud.
Transport
– Kaubad ise kätte saada aadressil Välja 7, Pärnu 80010 – 0 €
– DPD pakiautomaadid alates 3,50 €
– Omniva pakiautomaadid alates 3,50 €
– Itella SmartPOST pakiautomaadid alates 3,90 €
– DPD kullerteenus alates 5,90 €
– Venipak kullerteenus alates 9,90 €
Kauba saate kätte aadressil Välja 7, Pärnu 80010, kohe pärast kauba eest tasumist. Kaup toimetatakse kulleriga või pakiautomaadiga kohale 3 tööpäeva jooksul alates arve tasumisest.
Kui valite transpordimeetodiks pakiautomaadi, oodake palun SMS-teavitust paki saabumise kohta.
Kui ostukorvi sisu ületab 300 €, toimetatakse kaup kliendile tasuta.
Maksmine
Saate maksta Montonio Finance OÜ ja PayPal makselahenduste kaudu.
Pärast makse sooritamist internetipanga keskkonnas vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” (“Tagasi kaupmehe juurde”). Tellimuse ja makse kinnitamiseks kuvatakse tellimuse kinnitus.
NB! Me alustame tellimuse täitmist pärast arve kättesaamist, tarneaeg lükkub edasi makse võrra.
Tellimuse täitmine ja tarne jälgimine
Pärast ostu sooritamist saate kinnituse e-kirja, mis teavitab teid tellimuse edukast täitmisest. Kui te ei saa kinnitavat e-kirja, helistage lisateabe saamiseks numbrile +372 446 4930.
Pärast seda, kui toode(d) on teel, saadetakse ka e-kiri. Kaubad toimetab meie partner kullerfirma kohale 3 tööpäeva jooksul.
Esemete tagastamine
Kui teie tellitud tooted ei toimi või on tarne ajal kahjustatud, võtke meiega viivitamatult ühendust infonumbril +372 446 4930 või e-posti aadressil netipood@veikand.ee.
Teil on õigus tagastada toode(d) 14 päeva jooksul pärast kohaletoimetamist ja saada raha tagasi (sealhulgas transpordikulud).
Kui tagastate esemeid, pakkige need originaalpakendisse ja lisage kindlasti arve.
Kui teil on küsimusi tarne või tagastamise kohta, helistage +372 446 4930.
Remont ja hooldus
Mida tuleb teha, kui teie seade ei toimi?
Kõigepealt peate kontrollima, kas kasutate seadet vastavalt kasutusjuhendile.
Kui teie seade ikka veel ei tööta , leidke dokumendid, mis tõendavad teie ostu.
Kui teil on küsimusi seoses remondi ja hooldusega, võtke palun ühendust Veikandi teeninduskeskusega e-posti aadressil service@veikand.ee või telefonil +372 385 3082.
Kui teil ei ole ostu tõendavat dokumenti, ei saa te oma vigast seadet remonti saata.
Mida tuleb teha enne seadme remonti saatmist?
Saatke remonditöökotta ainult need defektsed seadmed ja/või tarvikud, mis on vajalikud seadme puuduse määratlemiseks.
Kas remonditöö on tasuta?
Veikand kõrvaldab kaebuse esitamise ajal ilmnenud puudused tasuta.
Kaebusperiood kestab 24 kuud ja algab ostukuupäevast.
Veikand ei kõrvalda tasuta kaebuse esitamise perioodi jooksul ilmnenud puudusi, kui puuduse põhjuseks on:
– normaalne kulumine;
– ebaõige kasutamine või hooldamine (ka juhul, kui seadet on hooldanud või parandanud volitamata isik);
– seerianumbri või kontrollkleebise eemaldamine, muutmine või kahjustamine;
– puudused, mida Veikand leidis ja selgitas kliendile enne ostu sooritamist;
– välised tegurid. Sealhulgas välklambid, ebaõige elektriline pinge ja pinge kõikumine, niiskus, vedelikud, mehaanilised vigastused jne.
Veikand tugineb vastutuse tegurite määramisel Veikandi teeninduskeskuse ekspertiisile (diagnoosile). Kui läbivaatuse käigus selgub, et puudus on põhjustatud eespool kirjeldatud teguritest, kuid seadet on võimalik parandada, on teil võimalus remondi eest tasuda. Kui seadmel on mehaaniline või vedelikuga seotud kahjustus, ei parandata seadet ka edaspidi tasuta.
Kui Veikand ei vastuta seadme puuduse kõrvaldamise eest ja seadme parandamine ei ole võimalik, tuleb teil tasuda tehtud ekspertiisi (diagnostika) eest. Te peate tasuma tehtud ekspertiisi (diagnostika) eest ka siis, kui Veikand ei leia teie seadmes ühtegi viga ja seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
Te ei pea maksma ekspertiisi eest esimese 6 kuu jooksul pärast ostukuupäeva.
Kui te ei nõustu meie seisukohaga, peate seda tõestama:
– esineb puudus (mis ei ole kooskõlas lepinguga);
– puudus või selle põhjus eksisteeris sünnituse ajal;
– Veikand vastutab puuduse eest.
Pärast seda, kui te olete esimese 6 kuu jooksul leidnud puuduse, peate te seda tõendama:
– esineb puudus (mis ei ole kooskõlas lepinguga);
– puudus või selle põhjus ilmnes nende 6 kuu jooksul (klient võttis Veikandiga ühendust esimese 6 kuu jooksul).
Kui Veikand on andnud seadmele garantii, garanteerime puuduse kõrvaldamise vastavalt garantiitingimustele.
Kui pikk on remondiaeg?
See sõltub puudusest. Tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva. Tegelik remondiaeg lepitakse kokku pärast seda, kui olete seadme remonti toonud.
Mis siis, kui seadet parandatakse mitu korda?
Kui viga hakkab sageli ilmnema ja see ei ole eemaldatav, vahetatakse seade välja või tagastatakse teile raha. Seadme remondikordade arv ei ole piiratud, kuid üldjuhul vahetatakse seade välja või makstakse raha tagasi pärast seda, kui viga on ilmnenud kolm korda.
Mis siis, kui ma ei oska seadet kasutada?
Proovige otsida abi kasutusjuhendist. Kui te ei leia kasutusjuhendit, leiate selle meie e-poest toote lisateabest.